dissabte, 2 de juny del 2018

El que diuen els arbres

Mirau quina cosa més polida que hem fet amb el curs de 1r d'ESO.



Aquest poema és la lletra d'una cançó d'en Feliu Ventura. 

A partir d'ella, hem entès que els arbres no s'escolten amb les orelles,
només es poden escoltar amb el cor...

Aquesta és la lletra:

El que diuen els arbres

Em va agafar les mans
i les posà en la terra
i em cremà per un moment.
"tu vens d'ací,
no pots canviar això".
Ell entenia tot
el que deien els arbres,
jo només sentia vent.

Em va alçar contra el cel
per a seure'm als muscles
i esclatà la meua ment.
"jo sóc d'ací,
no puc canviar això".
i vaig entendre tot
el que deien els arbres
on només sentia vent.

Hem de fer més
per a avançar més;
si és sostenible
es farà visible.
Des del meu lloc
fins el més remot;
sembrar ací
per a collir allí.
Interpretar
un altre repertori:
salvar a pams
el propi territori.
Un nou model
un nou poder
per a fer més
no renunciar a res.

Hem de fer un esforç
per a escoltar els arbres

o només quedarà vent!


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada